Nefunguje iMessage

Všetko o problémoch a príslušenstve či už pre starší, alebo najnovší model.
katharsys
Nový člen fóra
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 20. Decembra 2017, 15:19

Nefunguje iMessage

Príspevok od užívateľa katharsys » 2. Decembra 2018, 13:13

Zdravim,
mam novy Iphone8 a mam problem s imessage. Neda sa mi povolit, rovnako ako ani facetime. Vzdy mi vyskoci tabulka ze si mam zapnut data/alebo wifi, ale pritom ich mam normalne zapnute a som na nete. Casove pasmo mam nastavene spravne, apple id je tiez v poriadku. Ostatnym vraj odo mna chodia imessage, mne vsak ukazuje vsetky moje odchadzajuce sms zelene (ako normalne spoplatnene) a vsetky prichadzajuce v sedej farbe.

Da sa este niekde nieco prenastavit? Alebo je to na servis a zakaznicku podporu?

Vdakaa 🙏

michal
Hlavný Administrátor
Príspevky: 188
Dátum registrácie: 4. Apríla 2017, 16:37

Re: Nefunguje iMessage

Príspevok od užívateľa michal » 3. Decembra 2018, 00:46

Ahoj, skus sa kompletne odhlasit z iCloudu a prihlasit na novo. Myslim, ze to bude skor softverova chyba, takze to nejak vyriesime :)
 MacBook Pro 15" Late 2013  iPad 2017 128GB  iPhone X 256GB  iPhone 8 64GB  watch Series 4 44mm  tv 4K 64GB  AirPods

katharsys
Nový člen fóra
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 20. Decembra 2017, 15:19

Re: Nefunguje iMessage

Príspevok od užívateľa katharsys » 23. Decembra 2018, 19:14

Vdaka za radu, skusila som, ale nic sa nezmenilo..stale pise to iste, ze na povolenie imessage si mam zapnut data aj ked ich mam zapnute..

michal
Hlavný Administrátor
Príspevky: 188
Dátum registrácie: 4. Apríla 2017, 16:37

Re: Nefunguje iMessage

Príspevok od užívateľa michal » 26. Decembra 2018, 10:42

Ahoj, skus podla tohto navodu v 2 prispevku
https://apple.stackexchange.com/questio ... o-set-up-i
 MacBook Pro 15" Late 2013  iPad 2017 128GB  iPhone X 256GB  iPhone 8 64GB  watch Series 4 44mm  tv 4K 64GB  AirPods

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných