podrzanie dalsieho hovoru pocas hovoru

Diskusia o samotnom operačnom systéme a o aplikáciach pre iOS.
riekules
Nový člen fóra
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 3. Septembra 2019, 23:04

podrzanie dalsieho hovoru pocas hovoru

Príspevok od užívateľa riekules » 3. Septembra 2019, 23:09

Ahojte... už dlhšie ma "trápia" 2 problémy. Mám iPhone XS a
1. problém je, že počas toho keď telefonujem, tak mi nezobrazuje, ak by mi počas toho niekto ďaľší volal. Ani ma to dodatočne neupozorní, že mi niekto volal a je to dosť problém, keďže telefón je neoddelitelnou súčasťou mojej práce.

2. na messengeri mi vždy automaticky otvára poslednú správu/chat, pri otvorení aplíkácie messenger. Alebo niekedy ani nemusím otvárať messenger a správu mi otvorí samo.

Ďakujem za pomoc :)

michal
Hlavný Administrátor
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 4. Apríla 2017, 16:37

Re: podrzanie dalsieho hovoru pocas hovoru

Príspevok od užívateľa michal » 4. Septembra 2019, 10:08

Ahoj, riesenie prveho problemu je jednoduche. Chod do nastaveni -> telefon -> cakanie hovorov, to si zapni. Co sa tyka druheho problemu, skus preinstalovat aplikaciu. Neviem co myslis pod tym, ze ti spravu otvori samo, akoze aplikacia sa ti sama od seba spusti?
 MacBook Pro 15" Late 2013  iPad 2017 128GB  iPhone X 256GB  iPhone 8 64GB  watch Series 4 44mm  tv 4K 64GB  AirPods

riekules
Nový člen fóra
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 3. Septembra 2019, 23:04

Re: podrzanie dalsieho hovoru pocas hovoru

Príspevok od užívateľa riekules » 4. Septembra 2019, 11:33

1. Presne to mám zapnuté a aj ostatné nastavenia mám rovnaké, ako keď som si to porovnával s druhými iPhonmi na ktorých to ide a napriek tomu mi nezobrazuje druhé hovory.

2. Keď mi niekto pošle správu, tak mi ju kludne samo od seba otvorí. Alebo aj keď nemám spustený messenger a spustím ho, tak mi vždy otvorí posledný chat.

michal
Hlavný Administrátor
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 4. Apríla 2017, 16:37

Re: podrzanie dalsieho hovoru pocas hovoru

Príspevok od užívateľa michal » 4. Septembra 2019, 22:08

V prvom pripade by som sa asi obratil na operatora, alebo este by som skusil resetovat nastavenia siete, no nemyslim, ze to pomoze.

V druhom pripade, skus preinstalovat appku, ak nepomoze, tak potom asi jedine na support, kedze predpokladam, ze problem mas len s messengerom.
 MacBook Pro 15" Late 2013  iPad 2017 128GB  iPhone X 256GB  iPhone 8 64GB  watch Series 4 44mm  tv 4K 64GB  AirPods

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných